22 Nisan 2010 Perşembe

canım kızım benim

Arkadaşlarım sayesinde bende kızımla ilgili olan herşeyi duygularımı yazmak istedim .
gerçi benim kızım 6 yaşında biraz geç kaldım. fakat olsun ilk doğduğu günden itibaren yaşadıklarımı yazacağım ipek 13.06.2004 tarihinde dünyaya geldi. doktorun verdiği tarihten 15 gün önce cumartesi günü babasının istediği olmuştu hep ben evdeyken olur diyordu dediği oldu. 3 gün daha bekleseydi oda benim le aynı tarihte doğmuş olacaktı. canım kızım küçükçük 2,950 doğdu. annesi hep kendini beslemiş . O zamanlar çalışıyorudum kızım 3 aylık olana kadar birlikte geçirdik günlerimizi. ilk aşısı yapıldığı günü hiç unutmuyorum . babası ben ve kızım çok ateşlenmişti ateşini düşürmek için çok çalıştık sonunda düşmüşü ve hepimizi koltukta uyuya kalmışız.
zaman çabuk geçiyordu ben anne olmaya alışmaya çalışırken . işe başlama zamanı geldi. benim içinde ağlamalı günler annem kızıma bakacaktı. En sevindiren yanı cumartesi evde olacaktım ondan ayrı kalmak çok zor geliyordu. sabah işe gidiyordum fakat aklım hep onda ne yapıyor.
onun ilk konuşmasını ilk adım atışında yanında olabilecekmiydim .iş yerinde arkadaşlarım herkes anne ilk çalışan anne sen değilsin deselerde kalbim dinlemiyordu kendimi şuçlu hissediyordum .sonunda kariyerde yaparım çoçukta yapamadım işimden ayrıldım artık hep kızımın yanındaydım canım beni seni çok seviyorum kızım.......................
ilk adımında´ilk sözcüklerinde hep yanındaydım .

zaman ilerliyordu................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder