22 Nisan 2010 Perşembe

canım benim

güzel kızım benim 9 aylık ken ilk dişi çıkmıştı. 14 aylıkken yürümeye başladı. güzel kızım annen çok sabırsız olduğu için sen de bana kök söktürdüğün için ne zaman mı altını bağlarken 18 aylıkken başladım seninle büyük bir şavaş vermeye çişini öğretmek en zor günlerimiz di gerçekten bana kök söktürmüştün fakat bende bu zorlu yarışta sana çok kötü davrandım senden çok özür dilerim anneciğim . canım kızın 3 ayda anca öğrettim fakat hem gece hem gündüz öğrenmiştin aferin sana .21 aylıkken seninle en değerli bağımız olan anne sütünden seni ayırdım onu bana o kadar kolay altlattın ki sana teşekkür ederim . canım benim 3 yaşına geldiğimde artık büyüdüğünü düşündüm ve çalışmaya karar verdim seni kreşe verdik fakat malesefki başarılı olamadık o kadar çok hasta oldun ki 3 aylık bir dönemde biz toplasak 1 ay kreşe gitmedik . seni sonunda aldık ve ananen sana bakmaya başladı. haftada 5 gün ananen 1 günde babaannen bakıyordu. ve 2 yıl böyle gitti ananen rahatsızlanınca bakıcı tuttuk sen bakıcıya ne kadar çok eziyet etmiştin kızım kadıncağız kendinin bizim evden zor attı. küçük bir canavar oldun. fakat sen öyle biri değilsin ki. eminim sen onu oda seni sevemedi ben se bunu bakıcı ayrıldığı zaman anladım.kızım benim bu seferde çalışma hayatında başarılı olamadım olamadı. seninle gene birlikteyiz.
işte sen 6 yaşındasın ana sınıfına başladın tahmin ettiğim gibi okulda bana zorluk çıkartacaksın fakat sen böyle davranmadın okuluna ilk günde alıştın aferin sana
öğretmeninle görüştüm ve bana senin çok özel yeteneklerin olduğunu güzel sanatlara çokyatkın olduğunu söyledi senin yaptığın resimler ve oyun hamurlarından yaptığın şekillere inanamamış ben de çok grur duydum.

canım kızım okulla birlikte benim kızın hastalıkları gene başladı devamsızlık olsaydı sınıfta kalırdık . umarım diğer okullarda artık bu şekilde olmaz bağışıklık sistemin her halde birazcık güçlenmiştir.

öğretmenin bir gün bana çok fazla titiz olduğumu bunu bırakmamı söyledi ben çok üzüldüm bu yönde sana zarar verdiğimi düşünemedim
yarın 23 nisan benim kızımın bale gösterisi var onun ilk gösterisi ne güzel babası. annesi ananesi babannesi dedesi hepimiz onu görmeye gideceğiz. inşallah hava iyi olur yoksa minik kızım üşüyecek . seninle grur duyuyorum çok güzel oldu anneciğim aynı bir kelebek gibi inşallah gösterinde güzel olur

1 yorum:

  1. Sen çok güzel ve çok özel bir annesin Nalancığım. Buna emin ol. Ne kadar içten anlatmışsın yaşadıklarını. Tabibir yazıya sığacak değil, neler neler yaşadın daha kimbilir.. Anne olmak dünyanın en güzel ve en zorşeyi. Allah evlatlarımızı bize bağışlasın...

    YanıtlaSil