27 Nisan 2010 Salı

23 nisan

kızımın bugün okullu olarak ilk gösteri günü . sabat 07:00 kaldık çünkü 09:30 okulda olmamız gerekiyordu. canım benim babasıda işinden izin aldı bizim için özel bir gündü.aynı prenses gibiydi kızım giysileri çok ama çok yakıştı tek aksilik pisilerimiz gelmemişti bende ya gelmezse diye telaşe ediyordum. babaane anane dede baba hepimiz kızımız görmeye gittik o heyecanlı değili fakat biz daha heyecanlı . gösteri için sıraya girdiler bizde onları seyretmek için kenarıda duruduk nihayet pisilerimiz geldi hemen giydirdim. göstesi zamanı geldi. aynı kuğular gibiydi 6 dakika sürdü çok güzeldi. güzel kızım benim. evimize geldik babası ona esparka girmek için söz vermiş işe gitti geldi ve 17:00 gezmeye çıktık kızım elbisesinin gece olana kadar çıkarmadı. b ugünü de atlattık eve geldik ama benim kızı m aşkolsun ona beni ve babasını evden kovdu gitmemizi istedi vanım benim bazen çok sinirli oluyor ve onun hakkından gelemiyorum. biz gidince kime anne baba diyeceksin dedim ne dese beğenirsin ananesi ve babaannesine anne hikmet dedesine de baba diyecekmiş çok üzüldüm ona. fakat bzen anlayamıyorum. onun için elimizden geleni yapıyoruz ben ev işi yaparken bile sırtımda bir yük ile yapıyorum hadi ona zaman ayırayım diyorum fakat nafile onun istediği oyun oynamadığımız zaman hiç affı yok hemen sinirleniyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder