27 Şubat 2011 Pazar

artık evimizdeyiz

Evimize geldik ama nasıl zor geçecek diye düşünüyorum çünkü kolda demirler ile nasıl uyunur ?
kızımın ayak ucunda yattım. bende ona dokunmayım diye. 2 günde bir hastaneye pansumana gittik hastaneden korkan biz iki günde bir aynı stresi yaşamak. allah bize yardım etti ve orada bir abi bulduk ipek onunla anlaştı. Neyse ki 15 gün evdeydik .Kontrol sonrası doktor okula gidebilir dedi e nasıl olacak tabii benimle birlikte okul günlerimiz başladı. Kızım ve ben aynı sırada sıra arkadaşı olduk ,bir buçuk ay birlikte okuldayız insan neler yaşıyor ve demirlerden kurtulma günümüz geldi. nasıl stres Ama yanımda annemler kardeşim bursadan geldi,babam
birlikte gittik doktor alalım dedi Allahım nasıl olucak cekip alacaklar görmek ve yaşamak.............
girdik odaya babam ben kızım doktor ipek bağırır ben fenalaşırım derken çekti aldı. kızımın bağırış sesini duyan kardeşim ağlamış neyse atlattık hele şükür .......insan neler yaşıyor neler görüyor .....................
okulumuzda artık yarı döneme giricek biz kızımla birlikte iki gün daha okulda birlikteydik çünkü düşmemesi gerekiyordu.karnemizi alma zamanı geldi ne mutlu bana öyle güzel bir karne getirdi kızım yaşadıklarımıza rağmen beni o kadar çok gururlandırdı ki tarifi mümkün değil.

aslan kızım canımsın sen benim


15 gün tatil de onu hep gezdirdim .ve yeni yıl hayırlısı ile başladı inşallah aynı başarıyı tekrar gösterir kızım. aferin sana annecim......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder