2 Haziran 2010 Çarşamba

kızımın gösterileri

Biraz ara vermiştim ama tekrar yazıyorum kızımın gösterileininden faliyetlerinden bunu yazmaya zaman ayıramamıştım. 29 cumartesi günü kızımla birlikte dumlupınarokulu şeniliklerine sınıfı ile birlikte gittik. çok güzeldi havada çok sıcaktı benim kızım eskiden herşeyden çekinidi orada hiçte öyle yapmadı yapılan tüm faliyetlere girdik yüzümüzü boyadık cuval yarışına katıldık balon yarışına katıldık zıplamalar ,seramil,resim hepsini yaptık fakat ben helak oldum onda birşey yoktu fakat biraz fazla terlediği için çok oz kızardı boğazları biraz acıdı.

babamız bizi kapıda bekliyor biz halen ipekle yüz boyama yapıyoruz sonunda oradan ayrıldık. fakat ipek oradanda sinemaya gitmek istedi neyse evimize geldik fakat çok yorulsuk 31 mayısta esparkta gösteri yaptık çok güzeldi fakat organizasyonları çok kötü biz ittik hiç birşey yok biraz bekledik saat 17:00 kadar diğer okullarıda izledik ananemiz ve dedemiz de geldi .

canımkızım benim okulla birlikte birde pikniğe gittik saa:08:30 gece 20:30 kadar yıllardır ilk defa pikniğe gittik güzel kızım için hele ilk ti. toz toprak fakat oda çok eğlendi. göbek attılar bana hep anne söylesene 60,70,80 piknikte ki arkadaşarının annesinden öğrendi bire göbek atıyor. yorulmak bilmediler . otobüste gelirken halen göbek atıyorduk...

güzel kızım benim öpmekten öpülmekten nefret ediyor. neden bilmiyorum ama beni geçen gün ilk defa içten öptü ellerim , yanaklarım, nerem denk gelirse ben ise ağladım öyle yapınca anne olmak bambaşka bir şey ona kızsanda, kavga etsemde o benim her şeyim seni seviyorum kızım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder